تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 13:13
کد خبر : 64857

مصاف سخت پیش روی تیم فوتبال داماش برابر خوشه طلایی ساوه

مصاف سخت پیش روی تیم فوتبال داماش برابر خوشه طلایی ساوه

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال داماش گیلانیان دهم تیر ماه در در دیداری سخت مقابل خوشه طلایی ساوه قرار می گیرد. مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز شنبه اظهار داشت: رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور پس از وقفه بیش از سه ماهه به دلیل شیوع کرونا، از روز سه

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال داماش گیلانیان دهم تیر ماه در در دیداری سخت مقابل خوشه طلایی ساوه قرار می گیرد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز شنبه اظهار داشت: رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور پس از وقفه بیش از سه ماهه به دلیل شیوع کرونا، از روز سه شنبه هفته جاری دهم تیر ماه با انجام بازی های هفته بیست و هفتم پیگیری می شود.

میثم محبوب افزود: با این وجود، تیم فوتبال داماش گیلانیان در این هفته باید از ساعت ۲۰ سه شنبه دهم تیر ماه جاری در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک بازی سخت خانگی مقابل تیم قدرتمند خوشه طلایی ساوه قرار گیرد.

وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول قدرتمند ظاهر شده و هم اینک نیز جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دارد اما با توجه به اینکه داماش در این بازی میزبان است و در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل حریفش قرار می گیرد، امیدواریم که در این دیدار به پیروزی برسد.

وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی ، رقابت های فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، وگرنه تیم داماش با حمایت طرفدارانش می توانست نتایج بسیار بهتری را همانند نیم فصل اول کسب کند ولی به هر ترتیب ما تابع تصمیمات هستیم و در این بازی خانگی نمی توانیم از وجود طرفداران خود بهره ببریم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان خاطرنشان کرد: به هرحال امیدواریم که در این بازی برابر تیم سخت کوش و قدرتمند خوشه طلایی ساوه به برتری برسیم تا علاوه بر اینکه ادامه رقابت ها را پس از این وقفه با پیروزی پشت سربگذاریم، از طرف دیگر در جدول رده بندی نیز صعود کرده و جایگاه مناسب تری را در جدول رده بندی کسب کنیم.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، خوشه طلایی ساوه با کسب ۴۵ امتیاز در مکان سوم و داماش گیلانیان با کسب ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.